Australia

hette filmen som ja såg i går med Elina måste säga att det var en bra film...värd att se...när jag kom hem såg jag att barnkanalen var på i vardagsrummet i går kväll...sen så såg jag en barnjacka i hallen..så jag tänkte att det var tove som som skulle sova här men sen när jag kom in var det lillkillen som skulle sova hos oss :) mysigt...så ja o casper dela säng...vakna mitt i natten att han låg o sjöng i sömnen hehehe...på morronen skulle vi följa med mia till hennes jobb trevligt...sen vid 14 så släppte hon av mig vid stan skulle byta mina ringar till en mindre storlek...o så passa ja på o handla ett navelsmycket också :p nu så e ja hemma...ska upp o jobba imorgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0