lite snö och grått

sov länge idag med till 10 över 10 vet inte vad det är med mig men det är hur skönt som helst att sova ut :o) älskar verkligen min säng helst duntäcket :p syrran hade tydligen ringt på morronen men ja hade inte hört det..så ja ringde upp syrran efter att jag hade pratat med mamma...casper var tydligen sjuk...och inte förkylining utan de andra mindre roliga..hoppas att han blir bättre snart. Tycker synd om honom som skulle ha kalas i morgon...men kalaset blir antagligen nästa helg. Så nu e  de peppar peppar ta i trä :p så nu blir helgen lugn eller det e ju fotbollsträning med små tjejorna i morron men annars blir det lugnt. Har precis damsugit...så snart ska ja ta tag i och skura golvet. Sen kommer mor min och hämtar mig..ska handla lite innan vi hämtar pappa...måte köpa florsocker och nonstop ska göra ett pepparkaks hus idag hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0