snö

har inte skrivit här på ett par dagar så jag börjar ...på fredagen  den 12 dec blev det lucia firande på dagis det var super mysigt och fint! Casper var så duktig och sjöng :) sen blev det fika på dagiset efter lussandet..mysigt...sen skjutsade mor min hem mig...för hon skulle till jobbet :o) ja gick hem o la mig i soffan ett tag då ringer syrran och frågar om ja kan hämta tove för att tove ville att ja skulle hämta henne så det kunde ja göra...så innan ja hämtade henne så förberedde jag lusseulls deg....Tove blev glad när jag kom sen gick vi genom skogen hem..det var så otroligt fint med snön o allt..
sen började vi baka o så :o) efter att alla plåtar med lussebullar var klara så gick vi ut och busade i snön...Tove gjorde två snögubbar :o) sen kom mia o hämtade oss här..för ja skulle ta hand om tove medans hon hade bandymatch..så innan de åt vi pizza mycket gott :o) casper var hos deras pappa och skulle sova där...lördagen den 13 var det fotbollsträning med smp flickorna kul kul :0) sen gjorde ja inte mkt mer...tove kom hite sen på eftermiddan hon skulle sova här...så vi spelade spel...och sen såg vi på mysteriet på greveholm till 22.30 fatta inte hur tove på 7 år orkade men det gjorde hon...... sen på söndagen så åkte vi en sväng till norrköping...för att det skulle vara nåt fiint..men då öppnade inte det förens vid 16 så vi åkte tillbax men stannade vid mcd...sen åkte vi hem och fikade med mia o casper o tove....mysigt...sen kom bror min förbi på kvällen...han är hemma från malysia...ett tag iaf..pratade om allt möjligt...

idag däremot har jag laddat ner one tree hill avsnitt som jag har suttit och malt genom mycket bra måste jag säga :p  just nu ser jag på hockey...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0