Snö

blev rätt chockad när jag vaknade idag vid ca 10....det var vitt och inte så lite heller...men
jag blev rätt glad ändå :o) åt frukost då...sen så ringde ja syrran..hon skulle hämta upp mig
efter jobbet...sen skulle vi hämta Tove o Casper...för casper skulle dela ut sina inbjudningskort :p
så i helgen ska ja va med på hans barnkalas :p är lite barnvakt innan kalaset efter fotbollsträningen
för då har mia bandy match så då ska tove och casper och jag hem och fixa ingör kalaset..blåsa lite ballonger o så
det ska bli kul :o) nästa vecka kommer bror min hem..han bor i malysia så han kommer hem i 2-3 veckor..sen så har
jag halkan på onsdan ska bli kul :p sen går casper o dom lucia tåg på dagis han skulle först inte vara med men idag
sa han till mig att han ska vara med och vara pepparkaks gubbe :o) imorgon ska ja städa hela lägenheten och sen göra ett pepparkaks hus :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0