Hej

Vad har hänt de dagar ja inte har skrivit...


i måndags hämtade jag casper på dagis...vi tog en tripp till ishallen han ville se LHC

träna och framför allt hans favospelare (Jämtin) träna...men han gjorde ju inte de..men

han tyckte det var kul ändå och se på träningen :p men han vill till en mer träning då hans

favvo tränar...haha....sen efter det så åkte vi hem till syrran....hon kom hem vid 14..och då var det bara för mig och bege mig till körskolan för att har körlektion :p den gick bra :) sen gick jag till syrran..hon skulle i väg o köpa ett bord..

så då kunde hon köra hem mig snällt :)


när jag kom hem vid 16 så ringde sara och frågade om jag ville med på hockeyn LHC-Rögle...och då tänkte jag varför inte :p så då blev det lite spontant hahah...så vi hade ståplatsbiljett...det var riktigt kul :p


idag blev jag väckt 08.30 av syrran...hon frågade om jag ville med till busfabriken med henne o kidsen och det kunde ja ju göra.....efter hennes jobb...så jag träffade sara en stund :p sen så tog jag bussen till caspers dagis o hämtade honom..sen kom syrran hem vid strax efter 13..då skulle vi hämta Tove o sen till busfasbriken :p det var lite roligt där faktiskt...helst för ungarna :p


♦puss o kram♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0