Inget att deppa för..

jag kan inte sitta här och deppa för att jag fick ig i matte b kursen...och det gör jag inte för
jag ska gå den nästa termin också...samt att jag har sökt kurserna barn och ungdomssjukvård och
sjukvård...vilket är intressant :o)

idag är mor min ledig vilket resulterade i advetstök så nu är det bara att torka golven så är städningen klar!
vaknade väldigt tidigt idag halv åtta!!! är förvånad själv men det gjorde ju inget att jag vaknade då för vi skulle
skjutsa syrran och kidsen till resecentrum de skulle åka till stockholm o vara där tills i morgon kväll så då
blir det o hämta dom ev..

nu ska jag hm...ja vad ska jag göra ??

♦puss o kram♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0