lördag/söndag/måndag

i lördags så var det dags för tränar jobbet för små tjejorna..det var inte jättemånga på
fotbollsträningen men nästa vecka kommer det mer :p sen efter träningen så åkte ja  o syrran till
sporthallen och mötte grabbarna grus...det var LM i inomhus fotboll....var där ca 5 1/2 timme :p
det var trevligt :p sen skjutsade mia hem mig för ungarna var här...och då säger casper att han vill
sova här så det fick han....

på söndagen då....så tog jag det lugnt :p övningskörde lite med pappa..tränade på att parkera  haha
sen blev det tv på kvällen :p

idag så ska ja snart iväg på mattelektion...sen hem en sväng..o äta lunch..sen iväg på körlektion..
sen hinner jag inte hem för vid 16 har jag mitt slutprov i matte...hoppas och tror att det kommer gå bra :p

♦puss o kram♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0