Colorful

Idag har ja hunnit med att storhandla på maxi :o) och varit med Sara <3
Att våren är här innebär allergiska besvär...och ja är en av dom..men du har
jag iaf ögondroppar....som jag hoppas hjälper...

Ikväll såg jag AIK-MFF på tv:n...var en helt okej fotbolls match skönt att MFF tog sin tredje raka seger...
jag måste ju underhålla mig med nåt nu när hockeysäsongen är över :p

Imorgon ska jag som sag hämta Casper och sen iväg till Tove:s fritids....det går inte att beskriva i ord hur mycket
dom två betyder...jag skulle kunna göra vad som för er två!

Snart ska jag se på Private Practice :o)

Har sutit o lyssant på Steel Dragons låt Colorful helt underbar låt!


PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0