Helgen

Det var trevligt o vara med Casper på dagis i torsdags :p hehe sen hämtade vi tove på fritids...sen bar de iväg
hem ttill dom...och som moster tyckte jag att dom kunde vara ute i det fina vädret..så ja o casper spelade lite tennis..
 och tove letade nyckelpigor...fick skert ihop 15-20 st...sen när mia kom hem så tog vi vårensförsta fika utomhus helt
underbart...sen gick jag och sola med min underbara Sara :o) skönt var det :p sen åktejag hem...o såg lite tv..

på fredagen träffade jag Sara <3 igen...vi tog en glass på bosses super gott var det..sen hittde jag en tunika också på rean den hade kostat 400 men fick den för 87 tjoho :p i love rean :p hehe sen träffade vi saras mamma en sväng...sen tog vi bilen o åkte hem till sara o hennes mamma vi gick till lanemos o handlade färdiga mackor mumma ':p hehe
efter ett tag så åkte jag hem o packa min väska för ja skulle sova hos mia..för det var målartime...i köket och hallen...
så hämtade ja mamma hos morfar...sen släppte mamma av mig hos mia...
jag började plocka ner gardiner och skruva ner gardinstänger o sådant..sen ringde mia då skulle ja gå ut så vi kunde köpa lite rollar o så...sen började vi..det blev vitt i hennes kök måste säga att det blev superbra! sen började vi med hallen med första lagret...men sen var klockan halv tolv på kvällen så då gav vi oss...och sa att vi skulle fortsätta på morronen...

jag vaknade vid halv nio..då åt vi frukost sen så började vi måla en gång till i hallen...sen åkte vi till chilli o åt...och gick en sväng på ikea och inhandlade en tavla..och sen åkte vi till plantagen..o handlade blommor...sen började mia måla en björkgrenar på väggen det lev super snyggt! sen ringde mamma och frågade om vi ville äta här hemma..så då tog vi mias moppe...helt udnerart att åka den :p hehe sen s´tannade jag hemma eftersom vi var klara med målar helgen :p hehe

nu sitter jag och kolla på hockeyn o väntar på min undebara Sara faan vad kul vi har det bruuden :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0