Måndag

Helgen har varit bra :o) Träffade bror min som var hemma från malysia...i fredags...trevligt pratade om allt möjligt...
han berättade att Samuel min brorson hade innebandy cup på lördagen..så vi åkte dit coh såg en match..han var superduktig :o) Sen så åkte ja o mami o köpte lite vöxter till min rabbat :o) blev nöjd :o) sen så blev de lite hockey på tv:n...
igår hände inte så mycket...tog de mest lugnt...tog bilen till syrran och lämmnade ett viktigt papper..och hälsade på min två fillurer :o) sen åkte ja o la på brevet o syrran också :p Såg fotbollen igår med Malmö-Trelleborg...skåne derby..helt okej match..malmö borde ha vunnit med 2-1 men 1-1 är helt okej också...far min sa att de får ev bli en tripp till Malmö
för att se fotboll på den nya arenan :o)

Idag så har jag gått spåret en sväng...inte allt för varmt ute men de går...var inte mycke folk i spåret...
Ska snart iväg en sväng...måste handla lite mat :p idag får det bli biff med sås och potatis :o) mumma :p
I veckan har ja små saker planerat...sak iaf gå spåret varje dag :o) sen ska ja till läkaren för min pollen o så...sen
börjar utomhus träningarna för små tjejorna igång :o) blir ev att åka på två cuper med i sommar :o) det ser jag fram emot!

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0