Strålande väder :o)

Har inte skrivit på ett tag :o) Med mig e allt bara bra :o) Har varit med Sara och så :o) e med henne nu med :o)
Igår var första utomhusträningen för små tjejorna det gick bra :o) var 12 stycken jag tyckte att det var duktiga :p
Sara var med och kollade :p Jag och hon ska åka till Stockholm på onsdag nästa vecka skit kul :o) längtar skönt o
bara komma bort :p vi ska vara där över dagen :p
I kväll ska jag grilla med syster o kidsen trevligt :p har precis duschat....skönt var det..ska fixa håret lite...sen måste
ja åka och köpa kött till ikväll :o) funderar på grillspett det e alltid gott och sen tasiki :o) grill premiär för mig ikväll!

Ha de bra alla :o)

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0