Onsdag

igår umgicks ja med min mor o far :o)
handlade jeans o linne :p nöjd blev ja med de
sen var det fotbollsträning med små tjejorna..
de ska spela cup den 3 okt då jag fyller 20 :p
men ja stälelr upp och cochar ändå :p de
e ju på kvällen som firandet är :p hehe
idag har jag varit o tränat..skönt sen har jag lagat
lunch precis med gott gott...tar det lite lugnt nu...
ska hämta barnen på skolan snart...känns konstigt
att jag ska hämta båda på ett och samma ställe...det har ja inte
gjort på 3 år....sen båda gick på dagis..men nu har ju Casper blivit
stor och börjat på 6års :p efter ja hämtat dom som bär det iväg med
syrran o köpa nya fotbollskor till Tove :p

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0