Söndag

igår jobbade jag en stund...3 timmar..sen
hem gick på bondens marknad som är varje
lördag...ett tag till :p handlade salt gurka o gula
tomater mumma...sen så åkte jag hem...blev så trött
att jag sommnade i sängen med musik hehe :p skönt o sova
sen på kvällen var jag hos Errki trevligt trevligt :p idag har jag
varit hos mia o dom ..Tove och jag har gjort smycken...fina blev dom..
har fotbolls match om 2 timmar mot Åtvidaberg..smaling 17...
ska bli skoj...vädret är vl lite så där.. ikväll är det också
100 meters finalen det ser jag fram emot :p
imorgon är det jobb 0730-1300 sen är jag ledig i 11 dagar!
blir o ta det lugnt och träna :p
nu ska ja se lite på mamma mia filmen med Tove...
vi har spelat sing star också :p


puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0