Söndag

Kräftskiva igår var mycket trevlig! Mycket folk var det där
men roligt var det! Mycket kräftor blev det också! Jag hade
jätteroligt med mycket skratt! Blev en del dricka! Kom hem vid
02.00 ca..sommnade nästan direkt var så himmla trött.
Vaknade vid 0930, fick lite smått panik, skulle ha tvättat min match tröja
och Mias, så ut i tvättstugan direkt fick en tid som tur är. Bra de! Det kommer
bilder senare idag. Lovar det kommer inte vara jättebra bilder av naturliga själ.
Det är med mobilen och lite dricka i kroppen.

Idag vet jag inte vad min dag kommer att innehålla. Just nu ser jag på
GP 2, roligt, dem är rätt så klantiga ivriga med ett annat ord!
Jag vet inte om jag ska spela match idag om det behövs, i sånna fall
är det i kvarsebo som är 7 mil härifrån. Matchen börjar 19.

VM i friidrott gick inte så bra för Alhaji, tyvärr. Men Jamica tog guld i
4x100 meter, det kanske var för att USA blev diskade i semifinalen.
Annars hade det kunnat bli en bra final. Ikväll är det spjut final, det återstår
och se om jag kan se det.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0