Torsdag

igår var ja hos syrran en sväng sen kom Sara vi åkte till
Tjällmo en sväng o hämta lite saker...sen så hem o göra sig
iordning för att gå ut :o) vi gick till Storan trevligt var det...
mor min o sen hennes kompis från Västerås var där...
mycket trevligt o syrran o min kusin också hehe :p
jag åkte hem med mor min kunde vara skönt..å vi åkte vid
23 ca...sen så sommande jag rätt snabbt :p sov till typ
0930...skönt..idag lyser solen får se vad som händer...
i morgon ska ja iaf jobba...0730-1330..rätt okej tid
faktiskt :p pengar pengar :p men ska nå iväg o
träna en sväng snart..sen blir det lite mat..kycklingfilé
med wook...
mer händer det inte nu i mitt så intressanta liv :p

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0