Fredag

Igår solade jag i 20 minuter det var så skönt att
ligga där och bara va. Ikväll blir det lungt, trött har
lite ont i huvudet, ska fixa lite inför fotbollen imorgon
skriva ner vilka vi möter och så, finns lite att göra.
Sen efter det vet jag inte vad som händer, det märks,
ska julpynta iaf, så det blir tomtar och glitter.

Sitter och funderar på vad man ska jobba med
efter jul,antar att jag inte kommer in på högskolan
i vår. Så då måste man fundera på vad man ska göra.

Var ute en sväng förut, solen sken blå himmel
och gnistarande snö och - 10. Kallt men mysigt
måste jag säga. Vet ej om det blir en prommenad
till träningen i morgon blir nog rätt kallt att gå.

Ska inhandla julklappar på onsdag, ner och röja
med resten som också är ute i sista minuten.
Vet ej vad jag ska köpa riktigt. Men har ett par
dagar att fundera vad jag ska köpa.


Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0