Snart nytt år.

Igår var det fotbollscup, tyvärr gick det inte så bra för
tjejorna, förlorade alla matcherna. Men det är bra träning för
dem. Efter cupen åkte jag hem en sväng, skulle bta kläder o lite.
Sen åkte jag och lämnade in powerpla o lite. Sen hem till syrran.
Jag och syrran spelade alfapet, förlorade gjorde jag. Hahah
Sen körde jag och casper bandy inne, jag stod i mål med full
hockey utrusting som han hade fått. Sen så blev det mat och sen
nhl hockey en stund, kvällen avslutades med singstar och fotboll inomhus.
En riktig rolig kväll måste jag säga! Spelkvällar.

Idag är det nyårsafton. I år ska jag umgås med min mor o far på nyår,
ska bli mysigt. Blir JVM också så klart kl.20:00. Det är sköt o bara va på nyår.

Igår vann HV skönt. De ångar på som vanligt!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0