Hej hopp

har blivit en del bilkörningen sen ja tog körkortet men de e bara kul :o) i torsdags träffade ja sara..mycket trevligt..hon skulle sova hos mig...så vi gick på ikea..o kollade runt....har jämt roligt med Sara :o) vi låg uppe till 02.00 o bara pratade..om allt...man kan verkligen prata med sara om allt :o) sen på fredag så tog vi det väldigt lugnt....gjorde oss i ordning o så...ja skulle hämta mamma vid 15...så ja skjutasde sara till bussen...sen så hämtade ha mami :o) lånade morfars bil...sen vid 16.15 kom far min hem...skulle ha våran bil...för jag skulle hämta kidsen hos syrran...de ville sova här....men sen vid typ halv tio..ångrade sig casper..så det var bara o ta ut bilen igen för att skjusa hem honom..men vad gör det...idag så har vi kollat på en ny bil...som min mor o far skulle kunna tänka sig att byta till :p det åter står o se....de e en kia också....Tove ska sova här i natt med...vi ska se melodifestivalen....

sara o ja               jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0