allt har släppt

igår hade jag lite smått panik på att jag hade prov idag kändes som att jag nte kunde allt om hjärtinsufficiens, o kärlkramp + arytmier och chock...men nu är provet gjort och jag känner mig nöjd :o) ja e lättad om man säger som så :p
igår efter lektionen så åkte jag hem hade laddat ner filmen G-som i gemenskap..så jävla bra :o)

- me harru inte snackat me morsan än? det kan ju inte bli annat en ett nej :p
bra skådisar också :p Magnus Uggla och Nicklas Wahlgren :o)

ikväll blir det hockey...en stund..e sugen på att se sveriges värsta bilförare :p imorgon ska ja träffa Sara <3 vi ska käka lunch på stan och sen gå i affärer förhoppningsvis att man hittar nåt :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0