Nytt år

hur ska man beskriva 2008....bäst.....Typ att studenten var det roligaste...och det bästa ja har gjort...sen att man inte ska glöma bort trippen till malmö/danmark med fotboll på kvällen MFF-Bajen sen stockholms resan..mycket underbart + roligt med den nya kameran :o) sen får man inte glömma bort Tallinresan med Sara jäklar i bollhavet mycket festande :p vet inte om det va ja som gungade eller båten...men ja säger att det var båten :p underbar resa...kul o se tallin lite med....

Nyåret spenderades med Sofia...mycket trevligt...även om ja kan säga att det blev lite för mycket vin men det bjuder jag på :o)

sen dagen efter ¨mådde ja lite så där men det var helt okej gick en prommenad med mor,syrran o casper...från syrran till ramshäll...sen så blev det hastigt o lustigt att jobba..eller inventera på maxi var lite kul lite x-tra pengar kan behövas :p

mina nyårslöften håller jag fär mig själv :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0