det flyter på

i mitt liv just nu :o) jag är glad och positiv :o)

igår gjorde jag inte mkt eller ja o mami var iväg
en sväng och handlade mat :p sen så trodde jag att
jag skulle jobba för det stod det på vikairebanken
men det var tur att jag ringde GC för han sa att det
hade blivit fel så då fick ja en tisdgas kväll ledigt :p
underbart var det! såg typ lite av allsången tycker inte
att det är allt för bra...

idag väktes jag av en gräsklippare vid 0745....var inte
allt för nöjd då...jag som behöver min sömn :p hehe
sen åkte jag i väg med mami o morfar..de skulle handla
så jag passade på o gå till apotket o hämta ut mina
astma mediciner...så gjorde jag det...sen tog jag det lite
lugnt..syrran kom hit efter jobbet...solade lite..sen blev det en
sväng med bilen o handla lite alkohol :p syrran ringde o
frågade om jag skulle med ut o springa spåret...men ja stog
o lagade mat...känner mig lite taskig....sorry :p

ska iaf jobba på lördag efter det blir det stockholm...eller på söndag
sen vara kvar i stockholm till mån eller tis :p med syrran o kidsen..se
lite fotboll inte mitt MFF som spelar men det är Bajen-Helsingborg..
funkar det med...lite kul med live fotboll...ska bli så underbart att komma upp
till stockholm :p

imorgon ska ja träffa en personlig tränare det ska bli nice :p
så man tränar rätt o så :p

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0