Hej Hopp

det var ett tag sen jag skrev..har jobbat som sagt...i lördags
gick bra! sen igår hände inte så mycket...det var lugnt..såg på sim vm
intressant...idag åkte vi ner mot jönköping och sen till gällstad...trevligt
men på lager 157 hade de gjort om så det var inte alls lika bra som det var för
1 år sedan besviken..men vi gick i andra butiker och där fyndda jag två björn borg
trosor :o) bra o ha :p sen köpte ja en ny väska också..väsk galen som man är :p
nu har jag sett på sim vm där 15 priga Sarah Sjöström tog Vm-guld och satte ett nytt
världsrekord :p kul för henne...fast michel phelps är min favorit!
nu sitter jag och ser på Halmstad - MFF helt okej match än så länge!
det måste komma en seger snart MFF!

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0