Kryssning

den har varit bra! så skönt o få komma bort ett tag
äta o dricka gott :p det blev även dans på kvällen
i club 7..där vi även sjöng kareoke igår kväll hehe
boten Anna :p idag har vi sutit på soldäck och solat
vi var tillbax vid 15.30....drack lagom mycket den här kryssningen
kan rekomendera att åka med cindrella...första kvällen fick
vi Afonso som servitör lika trevlig i verkligheten som
på Tv...sen kvällen efter hade vi buffén...när jag skulle
hämta varmrätt stog Glenn där..skämtar osm vanligt..
och lika fin också måste jag säga! Imorgon ska jag sova hos syrran
till Lördag..ska upp och jobba på morgonen..730-1030...lugnt
sen ska jag bara var lek Moster krama o pussa på de små :o)

Tack sara för en underbar kryssning!

Har jag gjort nåt fel det är det jag undrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0