Länge sen

I fredags som sagt var det jobb först innan det var dags att
skjutsa K till Lofta typ...Grattis till körkortet föresten!
Tove o syrran var med också...när vi åkte mot stan igen
så behövde Tove göra nr 2...så då svängde vi in till syrrans
kompis i åtvid det sluta med att vi var kvar till ca 23.45..typ...
kul kväll....sen lördagen hände inte så mkt...sen i går så hade jag
och Sara filmkväll såg 2 filmer mkt bra sådana komedier :p
sen blev en kryssning bokad också...åker till riga med Cinderella
den 14 nice det ska bli :p idag då har jag typ regnat bort...jäkla skit
väder...det har kommit 80 mm regn...såg på MFF - Kalmar nyss..
blev 1-2 till Kalmar,.inte rättvist det speglade inte match bilden....som den var
i morgon blir det lugnt..sen på onsdag drar jag till Götet kommer hem på fredag...

Jag kommer inte träffa mina underbara ungar förens om 2 veckor!!!!
jag kommer längta ihjäl mig efter dom! Mia o kidsen åkte till Sthlm ida o kommer
hem ons eftermiddag och då har jag redan åkt...sen ska kidsen till sin far o vara där
en hel vecka....ojoj hur det kommer gå det märks...fick iaf två bamse kramar idag när
ja skjusade dem till tåget....Älskar er två skitungar!
Mia kommer jag säkerligen o se :o) syskonkärlek :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0