Packa igen

då är det dags att packa igen då..för nu drar vi till Västervik :p

helgen som har barit har varit bra...jobbade lite i lördags..sen hem till
syrran och träffa kidsen...helt underbart och få träffa dom igen..Tove frågade
om hon fick sova här och självklart fick hon det...så vi hyrde film hon och jag
och hade det mysigt...hon vakande vid typ 9 och väkte mig vid 9,45 skönt o
få sova :p sen åkte vi till toys r us med syrran o casper ungarna ville köpa
simglasögon..sen hem dit och bara slappa ett tag :p
dte var inget väder dirket igår med mulet och regn....på kvälle såg jag på
we were soldiers mkt bra film måste jag säga....
nu ska ja göra mig iordning...och börja packa :p

ha de så bra

puss o kram

p.s jag var inställd på att jag skulle jobba nu i helgen som kommer
men jag hade tittat fel vad skönt :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0