Underbar dag

-jag sover inte hos min syster inatt...för det kan vara skönt o vara
hemma lite också...e lite halvt nojig över att gå upp tidigt imorgon
gillar inte och gå upp tidigt..men när man väl är uppe går det bra.

-idag har vi handlat på maxi...så det blev flintastek med grönsaker
ikväll mycket gott. lite senare blir det o slappa framför golden leuge.

-moster ska få träffa sina busungar i morgon :o)

-har skaffat träningskort idag med :p så man kan sätta igång och
träna på riktigt..kan vara skönt o gå på gym när man inte har
något o göra..samt att man kommer i bra from..ja kan ju både gymma och
sen springa spåret som är här utanför mig..

-måste rekomendera blueberry mascara superbra verkligen,
köpte den på båten det var spec pris.
sen måste jag säga att Oliva produkterna från ccs som man kan
köpa på apoteket är super också...jag kör handcreamen och natt och dag
kräm..jag var ofta torr i ansiktet förut men sedan jag har börjat
använda dessa så har det blivit hur bra som helst.

-nu ska ja surra runt lite :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0