Lördag, Söndag och Måndag

sorry, har inte haft någon ork att skriva blogg...har inte känt nåt
behov...i lördags såg jag på min brorsons fotbollsmatch..det gick så
där för dem, sen kom Jocke och Samuel hit och fikade och lite
vi gick upp i skogen vid dammen för samuel ville fånga några salamandrar
men det var inte så lätt utan en hov...sen senare på kvällen när Jocke hade lämmnat
samuel så kom han hit och grillade...sen tog vi en sväng med bilen...självklart körde
jag heheh :p blev lite sent.....

söndagen åkte jag och mor min till city gross och hadlade lite...sen hoppade
vi på cyklarna och cyklade till kyrkogården och satte rosor på mormors grav.
sen hem och steka lite på baksidan, brände mig ju givetvis. sen ut till ljungsbro
och stå i kiosken med mamma och kidsen, men jag och casper åkte ut till
Tellbyvallen istället och kollade på Mia, men jag och casper busade mest.
Sen på kvällen blev det söndagsparty med Filip och Fredrik.

Dagen idag började vid 9...sen gjorde jag mig iordning och mötte sara vid resecentrum..
sen mot tornby där hittade jag ett par svarta sandaler sen hittade jag en klänning och ett halsband
så nu ska ja inte handla mer...hehe..sen hem till hennes mor vi gjorde färsk potatis och burk skinka och
gräddfil...mumma,...satt på balkongen och njöt av vädret...sen kom mor och far min och plockade upp
mig...sen satt vi ute ett tag på baksidan...pratade nyss med syster min och planerade träningen...
som är imorgon tyvärr ska det bli regn men man få hoppas att det är uppehåll under den timme träningen är
tar iaf bilen ner...

Jag tror och hoppas än...att det en dag ska....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0