minigolf

den var Casper :o) kul för lill killen :p
för mig gick det så där...lite svårt med
koncentrationen har ju fullt upp att hålla redan
på Casper...hehe..men det var kul måste jag säga..
idag åkte min bror hem till Malysia..tyvärr..men förhoppnings
vis kommer han hem nån mer gång i sommar....måste säga
att vädret vi har är trist....inget sommar väder direkt längtar till
sol och värme....!
På lördag bär det av till Norrköping då Casper har fotbollscup!
Hoppas det går lika bra nu som det gjorde i förra cupen...

Hittade kort från studenten...det är 1 år sedan man var överlycklig att man
hade klarat skolan...man sjöng och drack...vilke känsla det var att äntligen ha
tagit studenten ...fick man så skulle jag göra om det...igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0