Nationaldag

det är ju inte lika stort här som det är i grannlandet norge direkt....
vi tog ett varv runt ekängen....o runt där...började minnas mormor...
när mamma började prata om henne...det känns underligt att mormor
har varit död sedan 2005.....jag kan fortfarande se henne framför mig...
höra hennes skratt....tänk om jag kunde få träffa mormor igen!
imorgon åker jag upp rätt tidigt Casper har fotbollscup...ute i
Tallboda...tar bilen dit...och möter upp mia o dom där....ska ta lite
kort på lillkillen...ikväll är det Sverige-Danmark...sista jag såg dessa
spela var jag på Mallorca och satt på en engelsk pup som sände matchen...
hahah shit vad kul det var :p

nu ska jag in till morfar en sväng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0