Vilken dag

började med att jag åkte ut till tallboda...för casper hade fotbollscup
de gick obesegrade genom hela...kul för dem..de e ju bara 02 o 03...
såg tre matchen sen åkte jag o tove hem...mo far och morfar
var redo att åka och rösta...första gången jag röstade :p sen han ja bara
in så ringer syrran...att jag skulle vara hos henne vid 14...
för on hade match vid 15 så jag skulle skjutsa henne....
men allt slutade med att jag också fick spela fotboll....det var ont
om folk..måste säga att fasiken vad kul det var....vi vann med 5-0 desutom..
sen hem hit...blev invinkad till blåsning av polisen...självklart gick det bra...
min bror kom med sin son...kul för samuel casper och tove att leka....
sen skjutsade jag hem kidsen....och nu har jag duschat...ska bara
ta det lugnt...nu...i morgon ska jag gå brevid på mitt nya timvikarie jobb...
börjar med att kväll...16-21 trevligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0