24 grader

riktig sommar värme har vi :o) iaf ute på vråan underbara baksida!
Har precis duschat...ska snart iväg till stan en sväng. Sen blir det
att lägga sig och sola som det ser ut nu. Men ja vill ju ut en sväng i spåret också..
jag får se...fotbollsträning idag då...Syrran ska ha träningen idag, kan vara bra det..
Det gick bra igår att ha ungarna..jag och tove spelade fotboll ute en sväng...
tro det eller ej de sommnade vid kvar över åtta!  Helt underbart! Inte alltid det händer!
Men de små var nå rätt så trötta! Vad skulle moster göra utan er två ?
Idag blir det och träffa de små igen. Jag och Tove satt och kollade på
gamla foton...på när de var bebisar...herregud vad tiden har gått fort...
på ett sätt saknar man den tiden...men de e underbara nu med!
Nu ska jag klä på mig!

Vi är ett steg närmare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0