Fredag och Lördag

Fredags morgonen började med tvättstugan :o) lika
kul varje gång :p sen tog jag det lugnt. Såg líte på tv.
Åt mat sedan åkte jag till sofia, trevligt var det o träffas och
bara prata :o) ringde även sara på kvällen alltid lika trevligt
o prata med dig. Sen åkte jag hem vid typ halv elva...var rätt
trött...


idag vaknade jag vid 10...åt frukost och duschade sedan åkte vi ner
till stan det var ju SOF 2009 idag och det kan man ju inte missa.
Träffade sara på stan...vi skulle se på det ihop :p sen träffade vi mia
o tompa och barnen där..så vi satt med dom. det var helt okej om
inte annat snygga boys haha. Jag och sara slog våra kloka skallar ihop
bokstavligen när vi skulle sära på kidsen. Huvudvärk sen o ja....
sen åkte vi hem, var hemma ett tag, sen åkte jag och hämta mia och henns
gäng och skjutsade ut dem till buschen...ska snart åka och hämta dom.
ser på eurovision...måste säga att det är en del bra låtar...
jag är inte så förtjust i sveriges men det går haha..det åter står
och se..

fan vad du är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0