Grönt

Låg så skönt och sov, drömde något kommer inte riktigt ihåg vad
klockan var 06.25 drömmer någ om telefonen, vaknar till och
hör att den ringer för full rulle, innan jag fattar att det är telefonen
tar det ett tag, men jag masar mig ut i hallen endast i trosor, tar
upp telefonen.

- Hej, vad gör du idag?
-Nae inte mkt, vadå då?
-Casper har hostat i natt kan han vara hos dig?
-Visst kan han det.

Det var min kära syster som ringde, men de är inga problem att ha Casper, han
ser på tv nu toon disney perfekt att ha dem kanalerna. Casper ska vara här
till halv två typ. Sen ska ja träffa Sara och vi ska till AMV för att lämmna
in papper. Sen är det fotbollsträning, har inte planerat träningen, men det blir väl
passningar och skott. Det märks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0