Helgen

Valborg spenderades som sagt med Sara :o) underbar kväll var det :p täffade syrran o kidsen vid cupolen....
kidsen ville att ja o sara skulle åka en karusell med dem...en snurrig sådan...var lite tveksam först..men
ja gjorde de för deras skull...när vi sitter där och åker vänder sig Casper åt mitt håll...spänner ögonen i mig och säger rätt ut
DET ÄR JU BARA JAG SOM HÅLLER KLAFFEN JU!  gullunge..vad vi skrattade :p haha sen så vadnrade ja o sara hem till hennes mor o satt där :p trevligt...skulle ha sovit där men ja tog bussen hem sen i stället...

Sen på fredagen så pratade ja lite med syrran...kidesen skulle till deras far..de skulle åka ner till varberg...o vara där...
så mia tyckte att det skulle li lite ensamt utan dem...så vi skulle höras utav ifall vi skulle se en film på kvällen....men den filmen
förvanldades snabbt till en bil på E4:an upp till stockholm och bo på hotell, med mor o far o syster :o) trevligt infall vi fick :p
var en underbar kväll i stockholm ed familjen inte alltid vi åker iväg! Sen på lördagen spenderade ja o syrran på stan i stockholm...gick i alla möjliga affärer....köte en kofta från butiken Zara som ligger vid kungsträdgården nice :p sen så köpte vi med Max till mor o far och gick o satte oss vid vattnet och åt :o) samt solade lite så man har ju fått färg på sig! :p vi åkte hem vid typ 15....sommnade som en stock i bilen hehe....vi släppteav mia hemma hos sig..hon skulle komma o grilla hos oss sen :o) sedan skulle hon till Lala o se robbinsson...jag däremot umgick med min mor..såg på babben o co...garanterat att man man får skaratta :p

Vaknade vid 10 igår...skönt o sova :p sen var det tvättstugan....hade lite som behöveds tvättats...så fixa ja de...sen
hoppade ja in i en dusch...och sen åkte ja o mor min i väg till ikano....köpte mig en ny BH...o lösgodis som ja var så jäkla sugen på....mumma...såg Sverige - Schewiz o sverige vann rätt klart :p skönt ...
senare såg jag på wihipout....och söndags showen med filip och fredrik... :p trrevligt...

ska snart börja göra mig iordinig....ska til syrran :p

Tak för en underbar helg :o)

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0