Ny lyser solen

Lustigt väder de har varit i dag, när jag hämtade Tove då regnade det
och nu sitter jag här och då lyser solen konstigt. Jaha vad har jag och Tove
gjort då, jo vi har hunnit med att gå på ikano-huset en sväng, hittade inget
mer än ett par björnborg trosor till dålig vana att gå o köpa sådana
men dem är så fruktansvärt sköna. Sen åkte jag och Tove hem till mig
började pyssla först gjorde vi gips figurer och sen gjorde vi egna tvålar
riktigt kul och ha en pyssel dag med min tjeja. Vi skulle hämta mor min
sen då tog vi en liten sväng förbi militär området, så Tove fick se helikoptrar som
lyfte och landade samt flygplan som stack iväg, hon tyckte de var kul :p
När vi kom hem så måla vi gips figurerna och så, sen skjutasade jag Tove
till hennes far, så nu får ja vänta till tors innan jag träffar Tove och Casper igen.
Jag ställde mig och lagde kycklingfilé när ja kom hem och potatisgratäng md
tatsiki och grönsaker mycket samarigt måste jag säga.
Ikväll blir det och slappa vid tv eller datorn, har ont i ryggen vet ej vad jag har gjort.

egna tvålar Så här blev våra tvålar :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0