Regn

Idag är det regn här, lite trist faktiskt.
Typiskt en sån här dag är att ligga i soffan och
kolla på tv. Ska snart hoppa in i en dusch en varm
sådan skönt ska det bli. Har inga direkta planer idag.
Det som händer det händer. Ska i alla fall se room service
ikväll, tänk om man kunde vara så händig hehe, sen blir det
som vanligt grey's anatomy och sen fråga olle :o) har man lite
att underhålla sig med ikväll. I morgon har små tjejorna träning
ska planera lite vad de ska göra imorgon. Sen ska jag uggla en sväng
hos syrran innan jag ska hämta mamma på stationen hon ska upp till
huvudstaden imorgon och jobba. Hoppas på och får träffa Sara i morgon
med saknar dig ju! vet i fasiken om jag hinner hem till hockeyn imorgon,
missar säkert början av Sverige- Tjeckien men jag överlever nog :o)

Nej nu väntar duschen på mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0