Sol och Blåst

som vanligt just nu känns det som. Jag har sagt många gånger att
jag köpa rullgardin till rummet för att det blir så ljust på morgonen.
Jag ska slå sak i saken så fort jag får pengar. Igår så gick ja o mami upp
till spåret och mötte syrran och barnen för att Toe och syrran skulle springa spåret
men Casper ville inte utan han ville leka i skogen istället så vi gjorde de istället.
Idag får jag se vad som händer, i veckan bli det nå o träffa Sara som vanligt höhö.
Sitter och funderar på om jag ska söka ett jobb eller inte i Stockholm, det verkar
vara ett dröm jobb för mig. Att söka kostar ju inget. Skulle vara skönt att komma
ifrån denna stad ett tag :o)

Du vet att jag gillar dig va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0