Fredag

sitter här med Casper, han ville sova hos sin moster inatt :o)
det tycker jag om :p han sitter och spelar NHL på X-box...han är
duktigt :p han gillar mest när det blir slagsmål :p sköning där.
Imorgon är det fotbollsträning för både Tove som jag tränar och
Casper, så jag tänkte att jag skulle förska dela på mig så jag får se
lite av caspers träning. Sen ska vi iväg till colegium och kolla innebandy..
Jag gillar mitt liv som Moster :o) Och imorgon till söndag ska Tove sova här
sen på söndagen har Casper innebandycup.

Nu är det mat som gäller!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: bubblan som bloggar xD

Haha!



Ha en riktigt trevlig kväll du!;)

2009-11-06 @ 19:40:38
URL: http://fotobiet.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0