Grått

Har kommit på en sak, det händer inte mycket spännande
i mitt liv just nu...men jag skriver blogg ändå. Idag har jag
tappat ut lite blod på blodcentralen, det gick bra. Sen åkte jag
en sväng till mamis jobb och åt lunch där, köttfärslimpa med ris
och tomatsås, gott var det. Åkte hem och bytte bilen, åkte hem till
syrran en sväng och träffade kidsen en stund, har saknat dom. Men
imorgon får jag träffa dom igen ska vara barnvakt, se ska sova här
vet inte om jag kan kalla det för att vara barnvakt, vet inte vad man
ska kalla det istället. I morgon ska jag städa, hämta betyg och skicka in
det, sen känner jag för att sola också, får se vad jag kommer att hinna.

Följer hockeyn lite smått.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0