Måndag

idag har det varit en slappdag, har varit i tvättstugan ett par
vändor, sen har jag sett på wallander "tjuven" det var helt okej!
Lagade lite mat, suttit vid datorn, sen hämtade jag mamma på
jobbet sen åkte vi iväg och handlade med morfar. Sen när jag kom
hem gjorde jag pankakor, blev perfekta! Nu sitter jag här och slappar
ska väl ta och hoppa in i en dusch nu, orkar inte gå upp x-tra tidigt
imorgon för att duscha, ska till stockholm, tåget går typ 9....Pappsen
fyller ju 60 imorgon, så det ska bli mysigt och åka upp dit med mor o far och
gå på julmarknad i gamla stan, lite svårt att hitta någon julkänsla men det kommer
väl i morgon är det ju faktiskt bara 1 månad kvar tills julafton!

Puss och Kram

p.s bilder kommer fårn stockholm typ nån dag framöver d.s

Tack syrran för lånet va torktummlaren igår! Älskar dig och Kidsen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you to

2009-11-24 @ 06:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0