Fredag

Då var första arbetsveckan slut för den här gången!
Super skönt att det är helg måste jag säga ! Gjorde matte
prov i torsdags del prov 1 känndes bra. Har prov nästa vecka
med, det märks att man kombinerar jobb och studier, det är inte
mycket fritid över. Den här veckan har det varit höstlov för Tove
och Casper vilket har inneburit att det har varit hos sin far hela denna
vecka, så jag har lite abstinensbesvär efter att få kramas med de små
får vänta till söndag innan jag träffar dom längtar! Har heller inte träffat
min syster på hela veckan känns lite konstigt, men imorgon hoppas
jag på att få träffa henne.

Igår vaccinerade jag mig mot svininfluensa eftersom jag är i riskgruppen
kändes inget, men på kvällen kom värken i armen eller muskeln, de sa att det
kunde spänna i armen. Sen kunde man få ont i huvudet som en biverkning
och det fick jag, men det börjar lugna ner sig nu.

När jag kom hem från jobbet så fixa jag med pumpan som mor o far hade
köpte lite kul, ser ut som ett fyllo hahaha.

Ni får ha en bra kväll alla!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0