It´s been a while.....

sen jag skrev här, jag har helt enkelt inte orkat......
I fredags så var det en bra dag...hämtade syrran och kidsen
sen åkte jag och Sara till systemet, handlade lite. Sen åkte jag
hem och åt revbenspjäll honungsmarrinerade mumma!!
Därefter så åkte jag hem till sis, Tove var ensam hemma,
så vi körde sing star med hög volym, det är så det ska vara!
Mia och Casper kom hem lagom till Idol. Jag och Tove myste
i soffanoch åt godis! Det slutade med att jag sov över där!

Lördagen var det tränarträff med LBK alla ledare. Mycket trevligt.
Väl värt att vara där och få utbyta åsikter och så. Blev frågad om jag
ville vara med och leda F98, jag skulle fundera på det sa jag, för jag vill
inte överge min små brudar i F01..efter att vi hade diskuterat i grupperna
så blev det mingel och sen buffé, mycket gott måste jag säga, sen blev
det Sverige - Danmark på storbild, matchen gick ju inte så bra men kan ju
inte säga att jag är allt för besviken. Kvällen slutade med att Mia sov här på
soffan..det tyckte mamma om när båda döttrarna var hemma !

Söndagen så tog vi med kidsen en runda med bilen för att mia skulle handla
paket till dom, födelsedagar på upptåg 14 och 17....vi tog bilen roxen runt så
Tove och Casper kanske skulle få se några rådjur. Och det fick dom hehe
tur var väl det. Sen hem och slappa, såg på One tree hill och sen ensam mamma
söker. Idag är den 2:ra söndagen i rad som jag inte har fotbollsmatch men än
har jag inte abstinensbesvär..skönt är väl det!

Hv vann över Färjestad med 8 - 0 gött, men sen åkte dom på stryk mot Skellefteå
i Lördags. I hockey kan allt hända !

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0