Lördag

usch vad dålig jag har blivit på att skriva bloggen.
Har ingen lust....det har inte hänt så mycket,
mer än att jag fått jobb på relasey där man är säljare
år eon. Är utbildningsdagar måndag och tisdag, sen börjar jag på
onsdag. Får se om det är något för mig :p hehe har matte prov
nästa vecka med, så det är mycket att göra i veckan som kommer.

Idag var jag hos syrran och kidsen en sväng. Körde fifa fotboll med
casper och singstar med Tove och syrran. Ikväll blir det lugnt, ska väl
kolla hockey som vanligt.

Ni får ha det så bra!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: partyblöjan

Låter som en bra dag.. :)

2009-10-24 @ 15:39:00
URL: http://partyblojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0