En lugn helg på intåg..

den här helgen har jag inget inplanerat förutom match
på söndag "hemma" i Ljungsbro. Ska bli kul och spela,
har lite små ont i halsen, men det hoppas jag att det kommer
gå över! Idag efter mamis jobb var vi ute vid en konstgjortsjö,
det var fiint sen var det ju varm och skönt! Nu har jag precis ätit
lövbiff med grönsaker och tatsiki mums. I kväll blir det hockey, Mif Redhawks - Mora!
och jag har faktiskt köp chips..jag tänkte att någon gång kan man äta det.
Jag blir så trött på dem som får panik bara de ätit 1 lite chips onej jag måste
träna hjälp......Men jag kände så att jag tränar minst 3 gånger i vecka samt
spelar fotbollsmatch. Så man kan unna sig ibland :p 

   Älskade ungar! Mosters favoriter!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0