Lördag

jaha då sitter man här, har precis ätit frukost blev
ägg som vanligt :p om 1 vecka fyller jag 20, känns
helt okej, det blir iaf ingen cup för små tjejorna, MAIK
hade strulat mycket dålig stil. Så nu blir det till och bli
friad på lördagen i stället för söndagen. Blir en lugn födelsedag
men mys med familjen! Idag vet jag inte vad som händer blåser
rätt mycket. Ska hoppa in i en dusch. fast jag ska stå stilla när jag
duschar usch vilken dålig humor jag har. Såg på skvalan igår, förstår
mig inte på den där Anna Anka altså. Hon verkar inte ha alla hästar hemma!

Hörs senare

Puss och Kram

 bilden är från då vi var i valla!

Kommentarer
Postat av: Gunilla Sjöberg

Men här var alla hästarna hemma :))

Kramizzar mamsen

2009-09-26 @ 20:27:42
URL: http://nillasjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0