Torsdag

Har visst inte skrivit sen i Tisdags. I går var jag och träffade
Sara och hälsade på hennes mammas killes hunvalp söt var den
måste jag säga! Sen åkte jag hem och åt lite, mamma kom och hämtade
mig vid 1530 då åkte vi och tränade, vad skönt det är och träna
egentligen. Ska nå iväg och träna imorgon med trots att jag har fotbollsmatch
på Lördag. Idag har jag varit och handlat på maxi med mor min, pappa var inne
och hjälpte morfar med sin boxer. I morgon på kvällen blir det lugnt, se på TV
eller nåt. Med tanke på att matchen är 11.00 ! Ska bli kul att spela.
Efter matchen ska jag och mamma på bomässan som är i Cloetta Center!
Jag ser fram emot måndag då jag ska träffa Amy vi gick samma klass på
gymnasiet, ska bli kul och träffas måste jag säga!
Nu sitter jag och ser på en svensk film från 1965 en riktig skratt film!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0