Söndag

kan börja med och skriva om i torsdags var jag hos syrran
en sväng. Åkte sedan hem för att kolla klart på HV-matchen
och det är en ny SM-FINAL tredje året i rad.  De möter Djurgården.
Ser redan fram emot första matchen på torsdag.
I fredags jobbade jag, cyklade jag, var lite kallt om händerna men men.
Dagen gick snabbt, sen oå kvällen slappade jag bara.

Och sen igår var det högskoelprovet, gick sådär, men men ska nå
göra de i höst igen. Senh hämtade jag Tove som skulle sova här,
mysigt.

Nu snart ska jag iväg coh träna fotboll nice, är lite trött bara men men.
Sen vet jag ej vad som händer jag får se. Bli iaf och se kvalserien AIK-Växjö,
se om AIK lyckas vinna och ta sig upp i elitserien.

Imorgon är det jobb igen, börjar 0600 trevligt, på tisdag med, sen är jag ledig
onsdag eftersom jag jobabr på lördag!

Puss o Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0