Vår

Dagen idag har gått snabbt, var rätt trött när jag gick till jobbet,
men sen fick jag energi. Har varit bra väder idag, när jag kom hem
så gjorde jag hamburgare med grovt bröd, gott var det.
Kollade lite på TV....

Nu sitter jag och kollar på MFF - GBG, MFF leder med 1-0...
kul :p Imorgon är det valborg, jobbar till 18, lite segt...
men men sen blir de hem och bara va tror jag.

På lördag vet jag inte riktigt vad som händer....det märks
inga planer än iaf.

Söndag är det fotbollsmatch hemma mot Ålberga kl 14,30 tror jag
hahah. Ja gjorde ju måla i fredags, vill gärna göra mer mål på
söndag.


Syrran min tappade sin mobil i toan hahahhahahhahah
förlåt att jag tycker de är roligt syrran men det är nåt
ja skulle göra, men det förvåna mig inte att de var du!


   

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0