Fredag

har varit vaken sedan 06:45, vad mycket man hinner med då!
har hunnit fixa frukost till Tove och Casper fixat deras fruktlådor
och sedan skjutsat dem till skolan! Så nu är det fixat! Själv ska jag
snart till frisörn eller mamma ska klippa sig vid 10 och jag vid 11 :)
vet inte hur jag vill ha det! Imorgon har Casper fotbollscup kul ska
det bli att se han spela han är så duktig! Sen på söndag är det tjejernas tur
ska till rimforsa inte jättekul att åka dit...efter det så ska jag och Tove kolla
på LFC - LDB Malmö..damfotboll inte alltid man kollar på det....men LDB är ju
bra det leder damallsvenska så det kan nå bli en bra match...får se om vi ser
hela beror på vädret....

Puss och Kram


Borde inte det vuxna förstå bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0