Helgen

I helgen har det varit full fart :) I fredags så blev den en
liten slappar kväll, beställde pizza och såg på tv :)
Sen på lördagen så var det dags för Toves klassresa,
vi var i limmernäs mycket fint ställe vattnet precis vid husen!
Tove och jag padlade kanot kul var det, Hin var duktigt på att
padla. Sen blev det tacos och grillning av marshmallows :) Tove satt
och mös i mitt knä vid elden så mysigt! På söndagen åkte jag hem
efter frukosten Tove stannade kvar med resten av klassen...Sen hade
jag och syrran en systerdag i Nyköping eftersom vi ändå hade match i närheten
En helt underbar dag! Och matchen vann vi med 2-1 nu är det inte match förrens
den 5 september.....Idag har jag bakat och sen hämtade jag Tove och Casper
vi var en sväng i valla och sedan vid nykvarn mysig dag med kidsen...Sen hen till
syrran åt hos dem också!

Igår kväll såg jag Halmstad - MFF :) MFF vann med 2 - 0 :) Sen blev det humorprogrammet
Time out roligt var det :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0